Sluit zoeken
Het is Hemelvaartsdag, en Wij Zijn Gewoon Open tot 17:00! Orders zijn wel vertraagd vanwege drukte.
Terug

Klantenservice
Let op: vanwege extreme drukte is het mogelijk dat mailcontact vertraagd is tot max. 3 werkdagen

Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren op 0512 - 23 2345 ook via Whatsapp
De meeste mensen vinden hun antwoorden gemakkelijk in ons geautomatiseerde service systeem.
Gebruik ons interactieve systeem of kijk tussen de veelgestelde vragen
Nico
Support
Tel: 0512 - 23 2345
App: 06 86803987
Melvin
Sales
Tel: 0512 - 23 2345
App: 06 86803987
Gjalt-Jan
Founder / CEO
0512 - 23 2345
App: 06 86803987
Ontdek Phylo, onze interactieve computer

Kies een categorie voor relevante veelgestelde vragen

Bestellen & Bezorgen
Betalen
Garantie
Account & Voorwaarden
Aankopen
Klik op een vraag voor het antwoord
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Er zijn een aantal mogelijkheden voor het ontvangen van uw bestelling. Dit hangt ook af van de grootte en het gewicht van het pakket. U kunt kiezen het pakket bij uw deur af te laten leveren door PostNL, of bij grotere pakketten door onze transporteur Ben Becker. In het geval van PostNL kunt u ook kiezen om het pakket op te halen bij een dichtbijzijnd PostNL ophaalpunt. Als laatste optie kunt u de bestelling afhalen bij onze winkel in Drachten.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
In het geval dat u het betaalscherm bent tegengekomen tijdens het bestelproces, heeft u succesvol een order geplaatst. Het is echter mogelijk dat de bevestigingsmail in uw spambox is terecht gekomen. Sommige mailproviders blokkeren onze email zelfs helemaal. In dat geval vragen wij u om ons even telefonisch te contacteren. Dan kunnen wij u handmatig een email sturen met de ordergegevens.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Als u wijzigingen in uw order wilt aanbrengen verzoeken wij u om z.s.m. ons telefonisch te contacteren. Wij verwerken de orders snel en het is dus belangrijk dat u op tijd bent voordat het verstuurd is.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
In dit geval verzoeken wij u ons z.s.m. telefonisch te contacteren, zodat wij de order kunnen aanpassen en u een gedeeltelijke terugbetaling te doen, voordat het pakket op de post gaat.
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Wanneer er gezamenlijk is overeengekomen dat u een terugbetaling dient te krijgen, zal dit plaatsvinden binnen 3 werkdagen na de overeenkomst hiervan.
Hoe bestel ik iets bij teeningapalmen.nl?
Wij hebben ons best gedaan om onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. U kunt simpelweg rondkijken in ons aanbod van artikelen, en de knoppen wijzen de weg wel hoe u een artikel in de winkelwagen kunt plaatsen. Via de knop 'Winkelwagen' kunt u afrekenen, een proces dat u de weg wijst.
Which delivery options can I choose?
There are various options for receiving your order. This depends on the size and the weight of the package. You can choose to have the package delivered to your door by PostNL, or to have a bigger package delivered by Ben Becker. In case you choose PostNL, you can also choose to pick up the parcel from a nearby located PostNL service point. Your last option is to come to our showroom in Opeinde, and pick up the order there.
Hoe kan ik betalen?
Teeninga Palmen heeft veel verschillende betalingsmogelijkheden. U kunt vooraf per bank het bedrag overmaken, u kunt met iDeal betalen, u kunt met een Credit Card of Paypal betalen, en nog veel meer mogelijkheden. Voor alle details raden wij aan om de pagina Betalen te lezen.
Kan ik altijd achteraf betalen?
Achteraf betalen is een service van een derde partij. Zij stellen voorwaarden aan het kunnen verschaffen van de tijdelijke lening om uw aankoop te kunnen voltooien.
Mijn plant of artikel is niet gezond of defect
Dit is vervelend te horen. Als uw bestelling ouder is dan een week, kunt u geen schade verhalen wanneer het om een plant of versproduct gaat. In alle andere gevallen vragen wij u om foto's te maken van het product en die te emailen naar ons support@teeningapalmen.nl. Dan kunnen wij beoordelen of de schade dusdanig is dat het in aanmerking komt voor ons retourbeleid.
Heb ik ook garantie op planten en bomen?
Versproducten, zoals planten en zaden, kunnen helaas niet worden geretourneerd, omdat niet gegarandeerd kan worden dat de planten door de afnemer juist zijn verzorgd. Wij leveren uitsluitend 100% kwaliteitsproducten. Indien de afnemer van mening is een plant te hebben ontvangen welke niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, neem dan contact met ons op. Wij verzorgen altijd een passende oplossing.
Hoe maak ik een account aan?
Helemaal links onderaan de website vindt u de knop 'Registreren'. Als u deze aanklikt wordt het registratiescherm geopend waar u wegwijs wordt gemaakt tot het maken van uw account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Dat is geen probleem als u nog uw gebruikte email adres weet. U kunt uw wachtwoord herstellen via deze pagina
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Wanneer u een account heeft bij ons, kunt u via de knop rechtsboven 'Mijn account' uw gegevens aanpassen en opslaan.
Waar staan de details van mijn bestelling?
U vindt alle details van uw bestelling in de factuur die u wordt toegestuurd per mail bij het plaatsen van uw bestelling.
Waar vind ik mijn factuur?
Wanneer u een bestelling hebt geplaatst vindt u de factuur in uw email inbox. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u ons een email sturen met het verzoek u de factuur alsnog toe te sturen. Als u over een account bezat bij het plaatsen van de desbetreffende bestelling, dan kunt u inloggen in onze website, en via 'Mijn account', en daarna via de knop 'Orders' kunt u uw factuur vinden.
Mijn plant heeft dode puntjes, wat doe ik hieraan?
Voor dit soort vragen hebben wij uitgebreide encyclopedie artikelen geschreven! U kunt onze encyclopedie hier bezoeken. Het is meestal het beste om uw gekochte plant op te zoeken in de encyclopedie. Dan staat er meestal wel informatie bij over gele bladeren / dode punten.
Ik ben niet tevreden met mijn product
Wat vervelend dat u niet tevreden bent met uw product. Echter hebben wij een retourbeleid dat alleen retouren accepteert wanneer uw product defect is aangekomen, of niet overeenkomt met wat u hebt aangegeven te willen kopen. Andere redenen van retour kunnen wij helaas niet accepteren.


Wilt u liever contact met een medewerker? Vul dan het onderstaande formulier volledig in, zodat wij u kunnen benaderen.

U kunt ons ook bezoeken in Opeinde, vlak buiten Drachten, Kommisjewei 17, 9218PC.







Message

Afhalen in Opeinde / Route